۱۰ خرداد ۱۳۸۵

تغییر شخصیت

راجع به زندگی مشترک اگر بخواهم بگویم میتوانم به این اشاره کنم که ما ایرانیها از نظر ابراز احساسات خیلی از دنیا عقب هستیم ،راستش من بیشتر مواقع به حال اونها قبطه خوردم اینکه میبینم هر روز صبح با هم دست در دست هم با ابراز احساس به هم به سر کار میرند و حتی سر کار هم وجود هم رو احساس میکنند(راجع به یک زوج ویتنامی صحبت میکنم)، حقیقتش متآسفانه طرف مقابل من به این روابط احساسی، بهایی نمیدهد به نظر ایشان همه زندگی این روابط نیست آدمها پیشرفتشان با وجود این روابط زیر سوال میرود البته در حضور دیگران این نظر رو دارند!!! ، و من آدمی هستم که روابط و اظهار نظر دیگران برایم مهم و حیاتی هست و روی ارتباطم با دیگران تآثیر میگذارد از این رو احساس میکنم من هم این احساسات رو در خودم بی اهمیت جلوه میدهم اما وقتی که این روابط رو میبینم حس حسادت واه حسرت در من تقویت و در دل نهفته میشود البته یک توضیحی هم هست که تمام ایرانیها اینطور نیستند اما مطمین هستم که اگر کسی از دوستای خارجی ما بخواهد به روابط ما نمره ای بدهد حتماَ پایین تر از 5 هست از 20 راستش یک نفر از نزدیکان به من سفارش میکردند که باید این روابط آموزش داده شوند و من که بعد از 3 سال زندگی مشترک نه تنها نتوانستم این رابطه رو آموزش بدهم بلکه این حق را از خود زایل کرده و حتی آن را از یاد برده ا م
1 - توصیه به جوانانی که به احساس و ابراز احساسات اهمیت میدهند اینکه با کسی ازدواج کنند که مثل خود باشند و گرنه به آدمی مثل من تبدیل میشوند که باید درد دل هایش را بر روی صفحات وب بنویسد.
2 - مرد های ایرانی مرد های خوبی برای خانم های خارجی نیستند این تجربه ایست که در چند مورد به چشم دیده ام و در چند مورد از دیگران شنیده ام
3- همیشه نباید به این امید بود که فردی ممکن است تغییر کند چون این امکان هم وجود دارد که هیچ وقت تغییر نکند اگر شک دارید میتوانید سری به سینک آشپز خانه ما بزنید !!!!
این وبلاگ هم نعمتی است برای کسانی که کسی را برای درد دل ندارند :(

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی