۰۳ خرداد ۱۳۸۵

تجارب زندگی

بعد از سالی که به اینجا نقل مکان کردم به چه چیزی دست یافتم راستش من خودم از میزان تجربیاتی که کسب کردم رازی هستم البته به محتوای علمی زیادی دست نیافتم اما تجارب بدست آمده جبران کاستی ها را انجام داده اینجاست که من واقعا معنی وقت طلاست رو متوجه میشوم اگر از میزان وقت به نحو احسنت استفاده شود ارزشش با طلا یکسان است . این دو سال مفیدترین سالهای زندگی من بود سالهایی که به نظر خودم از یک پوسته قدیمی وتنگ در اومدم و به یک دنیای دیگه پا گذاشتم البته هیچ وقت پوستۀ عزیز خودم رو فراموش نمیکنم و دلم میخواد همیشه به یادش باشم , احساس میکنم جرأتم در مقابله با وقایع زندگی زیاد شده به نظرم کسانی که تنهایی این مراحل رو پشت سر میگزارند خیلی کار بزرگی انجام میدهند. امیدوارم که با ورود به هر مرحله ای چنین تجاربی را به کوله زندگی اضافه کنم و در انتها چه زیباست که هر فردی این کوله را به عزیزترین کسانش هدیه بدهد .
بس شیرین است بیان تجربه زندگی پدر یا مادری به فرزند به امید روزی که این تجارب آموزنده و شادی بخش برای همه باشند.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی