۰۸ اردیبهشت ۱۳۸۵

خوشحالی

امروز خوشحال هستم داریم میریم ایران اولین باری هست که با خیالی آسوده و خوشحال به ایران برمیگردم امیدوارم که به هردومون خوش بگذره به نظر من اگرکسی بخواهد میتونه از همه چیزی و همه کس برای خوش گذروندن خودش استفاده کنه این بار تصمیم گرفتم یکم خوش بگذرونم .
راستی فکر میکردم که دراین چند مدتی که مشغول درس و زندگی جدیدم در اینجا بودم بعضی عادتها مثل گوش دادن به آهنگهای 6*8 ایرانی از یادم رفته باشه اما با دوباره گوش دادن به این آهنگها دوباره حال وهوای نوجوانی به سرم زد و از این بابت خوشحالم و متوجه شدم که هنوز شور و حال جوونی رو دارم یک دلیل دیگه ای اینه که وقتی با دوستم که اونم فکر میکرد که پیر شده و دیگه شوق جوونی رو نداره شروع کردیم به یاد ایام جوونی دیدیم که بعد از چند دقیقه دوباره . مسخره بازی ها و خنده های سالهای دبیرستان داره خودش رو نمایان میکنه و شیطنت های بچه گانه هنوز در وجودمون هست

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی