۱۹ فروردین ۱۳۸۵

آرزوها

چه آرزویی در دل دارید؟ این سوالی که خوبه هر آدم هر چند مدت یکبار از خودش بپرسه و اما جواب من؟ آرزوی من اینه که شناخت از خودم هر روز بیشتر وبیشتر بشه تا جایی که قبل از هر کاری بتونم عکس العملم رو نسبت به اون کار پیش بینی کنم و این که باعث میشه اعتماد به نفسم بالا بره به نظرم آدم هایی که اعتماد به نفس بالایی دارن زیاد به خودشون و کارهایی که می خواهند انجام بدهند فکر میکنند
یک سوال دیگه ای که الان یادم افتاد و مجید هم مدتیٍ بهش فکر میکنه معنی زندگیٍ و اینکه کجای این دنیا قرار داری؟ به نظر من اصلا مهّم نیست کجای دنیا باشی این که خودت از کارهایی که انجام داده ای راضی باشی و دلت به زندگی که داری خوش باشه؛ اینکه همیشه در زندگیت پیشرفت داشته باشی و در هر قدم با فکر و اندیشه و اعتماد به خودت پیش بری کافیٍ یه چیز دیگه که میخواستم بنویسم این بود که نمیدونم چرا بعضی ها یعنی بیشتر ایرانی ها خود نما هستند و دیگران هم که نیستند کمک میکنن خودنمایی شون بیشتر بشه؟ مثلا اگر در جمع خانم های ایرانی باشید یکی شروع میکنه به تعریف از خود و تمام افراد فامیل و دیگران هم میشینن و گوش میدهند بعضی ها هم به به و چه چه میگن و بعضی ها هم از جمله من از همون اولش سر درد میگیرم و به زور اون مجلس و تحمل میکنن ، نتیجه این میشه که تعداد افراد خودنما در کشور زیاد میشه و افرادی که نمیتونند تحمل کنند گوشه گیر میشن وتنهایی رو ترجیح میدهند دلم میخواد یک دوست قدیمی رو ببینم خیلی دلم براش تنگ شده

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی